március 15, 2009

Vasárnapi értékelés - nem volt semmi.

Sziasztok!

Túl vagyunk egy igen kemény szombat estén, ma pedig már a márciusi ifjakat ünnepeljük. Kokárdát mindenkire, éljen a szabadság! Én személy szerint már tegnap egy kokárdával a mellkasomon zenéltem.


Nos, de kezdjük a legelején, Dj Wallas, Studio 79! Most játszottam nálatok először, de le a kalappal. Elképesztő volt! Úgy látszik, Törökszentmiklós ki van éhezve a jó house bulikra. A Studio 79-et én magamnak már át is kereszteltem az álmok színházává. Aki ott volt, tudja miért! :)

Utána a Bázisba igyekeztem, ahol szép kis buli fogadott már. Igazi szevasz tavasz party volt, egy igazán jó, újításra vevő közönséggel! Volt valaki, aki odajött, és azt mondta, szerinte így megfázva jobb a hangom, mint eredeti állapotában. Külön köszönet a RÉKASIAKNAK, örülök, hogy megismertelek benneteket a klub előtt. A mixeket megtaláljátok jobb oldalt, kicsit lentebb.

S ha már mixek: ma délután elkészítem új Aktív DJ szettem, bloglátogatók számára ez már holnap elérhető. A jövő heti Aktív DJ menetrendről pedig írok még este egy bejegyzést.

Kötelező röviden:

Az oldalon található mixek PROMÓCIÓS kiadványok. Tilos őket részben vagy egészben terjeszteni, médiumban sugározni! Ennek elfogadása a letöltés feltétele! Aktív DJ! ;)