március 29, 2009

Sterbinszky és pont.

Sziasztok!

Mit is mondhatnék? A Bázisban kezdtem az estét, ahol 11 óra körül még nem voltak sokan. Utána fél 12-től zenéltem Tiszakécskén. A Belissimoban nagyon lelkes közönség fogadott bennünket, jó zenéket kértek, jó volt a hangulat! Köszönjük Tiszakécske!

Ami pedig utána jött... Visszaérve a Bázisba Sterbinszky zenélt még, teljesen zsúfolt tánctérnek. Döbbenet volt azok után, ahány embert 11-kor láttam. Ahogy a pulthoz léptem, csak ennyit mondott Sterbi: "Csillagos ötös. Bárcsak minden héten ilyen közönségnek zenélhetnék..." Szavai mindent elárulnak. Hatalmas élmény volt még az a negyed óra is, amit Sterbinszky szettjéből hallottam. Az egész milyen lehetett...

Köszönjük Nektek, hogy hétről hétre az ország legnagyobb lemezlovasai irigykedve hagyják el a pultot - miattatok!

Este Aktív DJ bejegyzés!

Kötelező röviden:

Az oldalon található mixek PROMÓCIÓS kiadványok. Tilos őket részben vagy egészben terjeszteni, médiumban sugározni! Ennek elfogadása a letöltés feltétele! Aktív DJ! ;)