március 21, 2009

Válasz a válaszra.

Hallgasd meg Te is, hogyan is szól az a kis hanganyag, amelyben CJ PEETON szerint én

- "nem igazán szép szavakkal illetem a szolnoki dj társadalmat"
- a Moment diszkóban kezdtem (soha életemben nem zenéltem ott, hallhatod, Cornert mondtam)
- azzal dicsekedtem, hogy mekkora a zenei tudásom (szerintetek sem mondtam sehol ilyet?)
- s amely miatt CJ PEETON szerint nekem nem kell megadni az esélyt.


Íme a CJ PEETON-féle reakció:



Tény:

– Sehol nem beszéltem szolnoki dj-kről. Sőt. Nem is ismerek olyan szolnoki dj-t, akire ez vonatkoztatható. Rengeteg szolnoki DJ-t ismerek, sokaknak segítek abban, hogy a rádióban szólhasson a mixük.
– Tiesto nem hasonlítható azokhoz az emberekhez, akikről én beszéltem. Sajnálom, hogy Tiestora értette CJ PEETON azt, amit mondtam. Azt gondolom, ez logikátlan következtetés. Hiszen én azokról az emberekről beszéltem, akik: hallgasd meg legújabb remixemet, DJ KISBICSKA vagyok...
– A Magyar Lemezlovas Egyesület DJ vizsga igyekvéseit olyan nagy nevek szorgalmazzák, mint pl. Bárány Attila, Dj Wallas, The Flamemakers stb... Tény az is, hogy semmit nem mondtam a hanganyagomban a vizsgarendszerről.
– Sehol sem mondtam, hogy sztár vagyok. Azt sem, hogy befutott. Nem is gondolom így. Nem is akarok sztár lenni. Azt akarom, hogy elismerjen a közönség.
– A bootleg kérdésbe könnyű belekötni, hiszen sokan másként értelmezik a szó jelentését. Abban azonban már biztosan egyetértünk, hogy nagyon gusztustalan az, amikor az összemixelt számok egyike C dúr, a másik pedig Gm.
– ...soroljam még, hol sántít?

Kedves válaszoló, kedves CJ Peeton!

Te úgy beszélsz rólam Írországból, hogy soha az életben nem beszéltél velem. Egyszer sem. Hallottál a véleményemből öt percet kb., majd közlöd, hogy te semmi esélyt nem adnál nekem. Azt hiszem, ez Téged minősít.

Továbbá azok alapján, amiket mondasz arra következtetek, hogy meg sem értetted az üzenetemet. Egyébként SOHA nem zenéltem a Momentben. Szerinted én ott kezdtem...

És nem a szolnoki dj társadalomról beszéltem. Rengeteg szolnoki dj-t segítek azzal, hogy mixeit pörgetem a rádióban... Erről biztosan nem tudtál.

Mutatnék neked olyan önjelölt internetes sztár dj-ket, amiktől a hajad az égnek állna – ekkor talán megértenél. Lövésed sincs arról, hogy mit is akartam üzenni. Ha szeretnéd, skypeon felkereslek, és megbeszéljük, mert őszintén szólva eléggé bánt, hogy egyesek ezt ennyire félreértelmezik.

Egyébként nálad és nálamnál jóval nagyobb nevek a szakmában megértették a hanganyag üzenetét, és egyet értettek. Te pedig Írországból nekem esel, hogy ki vagyok én, hogy ilyenről beszélek... Holott velem egy szót nem váltottál még soha.

Örülnék, ha mondjuk Skypeon még egyszer ki tudnám neked fejteni azt, hogy mit is jelent az a felvétel, ami hozzád eljutott. Mert úgy látszik, igencsak félreértetted.

Kötelező röviden:

Az oldalon található mixek PROMÓCIÓS kiadványok. Tilos őket részben vagy egészben terjeszteni, médiumban sugározni! Ennek elfogadása a letöltés feltétele! Aktív DJ! ;)